Τις θέσεις του σχετικά με το νομοσχέδιο για την εφοδιαστική αλυσίδα που ψηφίζεται την Τετάρτη από τη Βουλή, κατέθεσε, με υπόμνημα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).
Τις θέσεις του σχετικά με το νομοσχέδιο για την εφοδιαστική αλυσίδα που ψηφίζεται την Τετάρτη από τη Βουλή, κατέθεσε, με υπόμνημα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).
Οπως αναφέρουν σε αυτό ο πρόεδρος Βασίλης Μπαρμπαγιάννης και η γενική γραμματέας Ελενα Καπετανάκη, πρωταρχικοί στόχοι του ΣΥΝΔΔΕ&L, με την ψήφιση του νομοσχεδίου, είναι:
* Η καθιέρωση της δραστηριότητας των logistics, εντός συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου, δοθέντος ότι μέχρι τώρα υπήρχαν αποσπασματικές ρυθμίσεις σε ετερόκλητους νόμους, που αποτελούσε πάγιο αίτημα της αγοράς.
* Η ανάγκη εξίσωσης των όρων δόμησης των αποθηκών με αυτούς των βιομηχανικών κτηρίων και κατάργηση του διαχωρισμού βιομηχανικής και εμπορικής αποθήκης.
* Η απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης (συγχώνευση 2 διαφορετικών νομοθετικών πλαισίων, απλούστευση με γνώμονα την περιβαλλοντική επιβάρυνση). Βέβαια, για την πλήρη εφαρμογή των σχετικών διατάξεων απαιτείται η έκδοση σχετικών Προεδρικών Διαταγμάτων.
* Η ένταξη της δραστηριότητας των logistics εις τη χαμηλή όχληση και η άρση σχετικής αντινομίας με άλλους νόμους.
* Η οριοθέτηση πλαισίου για την Αστική Μεταφορά και Διανομή Εμπορευμάτων (urban logistics) και για την Πράσινη Μεταφορά Εμπορευμάτων (green logistics), σύμφωνα και με τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις.
* Η πρόβλεψη για επιχειρηματικά πάρκα εθνικής εμβέλειας, τα οποία θα έχουν έκταση τουλάχιστον 250 στρέμματα, θα διαθέτουν υποχρεωτικά πρόσβαση σε συνδυασμένη μεταφορά και θα υπάγονται στις διαδικασίες fast track, ώστε να γίνει προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων.
* Προώθηση, τυποποίηση και προτυποποίηση logistics. Αποσαφηνίζονται ζητήματα που αφορούν τη σήμανση των φορτίων κ.λπ.
Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ